Saturday, April 11, 2009

Kelas Pendidikan Khas SSP

Ni nama glamornya Pudin. Pandai melukis. senyum sokmo ajer kejanya
Saedy, kei fern, dan haida sedang melukis. Aku kena kasi banyak latihan mewarna untuk mereka untuk pergerakan motor halus.

See aka Akang yang asyik terperanjat bila diamik gambar. Dia ni kalo mewarna cermat


Kamulah permata yang harus dihargai dan tidak disia-siakan.







Aku kini menjadi guru ganti kat SSP. Before this jadi GSTT di SMK Batu 34. Tapi yang sedeynya, kamera aku hilang masa kat Mina. Hilang semua gambar semasa kat Batu 34 n Mina. hilang gambar si Raof yang asyik tanya pasal kamera aku. Asyik tanya, Cikgu mana kamera?" aku hanya jawab "kat mekah, nanti kalo cikgu sana semula, cikgu amik yer". Tapi, aku redha ngan takdir. Now, aku ada ada kamera baru.
Aku nak post gambar anak-anak murid aku ni. Mengajar mereka banyak membuka minda aku dari segi persepsi terhadap Pendidikan Khas. Aku pun menjadi lebih sabar, lebih tahu buat kraftangan coz sebelum ni aku ni zero pasal seni
.








No comments:

Post a Comment