Thursday, April 16, 2009

Anak murid aku

Anak2x murid aku yang baik . Depan sekali tu rAOF, second tu Napi (budak yang boleh luper kejap aku masa kat Pasar Pontian), belakang sekali tu Raziq,jiran Kak Mon
mula dari kiri ; Shahril(si penceria kelas n kreatif orangnyer), Azmir (yang suka melatah apabila dicuit,suka melawak), Deli (yang suka bercerita pasal ikan,ayam dan suka melekat kat meja macam superman), Rashid (yang suka terbersin,hehe. Budak ni baik orangnya, tak kedekut)


Hari ni, aku dapat jumpa ex - anak murid aku. Tambah2x lagi si Raof yang suka bergaduh ngan aku jek. Amat yang selalu naik keta ngan aku. Shahril yang selalu calling - calling. Amir yang suka melatah.Dan semua anak murid aku yang lain gak Tapi, itulah mereka, insan2x istimewa. Budak2x ni dah macam adik2x aku ajek.Padahal, aku ni x da experience pun ada adik.Maklumlah, aku ni kan anak tunggul . No siblings. Memang best pengalaman mengajar mereka, aku ada 14 adik lelaki dan 2 adik perempuan. Ni gambar sebahagian dari mereka. Nasib baik dapat jumpa mereka. Aku hantar pelajar aku, then jumpa mereka ni. Bak kata orang Jerman; sambil menyelam ,minum air.....


After latihan sukan, aku masuk kelas mengajar Pendidikan seni. Aku soh mereka menampal. Mula2x mereka tak nak,aku gertak kat mereka; sapa yang x buat kerja, cikgu tak kasi balik awal. Takut gak mereka. tapi, aku pulak terasa kijam sama mereka.

No comments:

Post a Comment