Wednesday, April 15, 2009

Today is 15 April 2009





Aku tak tahulah, naper aku skang ni suka amik gambar.padahal tak da pun skill dan artistik sangat. aku ari ni amik gambar pelajar aku mewarna kereta idaman. Macam2x warna yang anak murid aku warna kereta mereka.padahal aku , dah tunjukkan satu contoh kereta cg elly sebagai contoh. Tapi, kita tak boleh marah mereka, cuma beri nasihat terlebih dahulu. bila mengajar mereka, aku tak boleh nak pastikan semuanya menepati standard aku atau piawaian ISO. mereka kan special. Lihatlah warna - warni keta anak murid aku ni yer.





Pastu, malamnya pulak aku didatangi angin aper entah. tibe2x rajin nak masak. so aku pun masaklah udang masak sweet sour. sodapnyer hingga menjilat jari.ahaks. ;;;) sapa lagi nak puji kalo tak diri aku sendirikan??? Bak kata Nabil; xxxxx!!!



Nota kaki: Mek, bukan tak nak post gambar semalam. aku dah download, pastu cannot find server. so malaslah aku nak repeat balik. Udah kengantukkan.

1 comment: