Thursday, August 20, 2009

Apit dan Ipol + saiful

Sekarang ni, aku jadi gstt pendidikan khas di SK. Andek Mori. Ini merupakan cabaran untuk aku. ana taknya, sebelum ni, mengajar di sekolah menengah. Bila masuk sekolah rendah, mula2x rasa terkujat jugak.

Tapi, disini banyak pengalaman dikutip dan kenangan lama kembali menjelma. Mana tidaknya, kat sekolah ini lah, aku menuntut ilmu dari darjah 1 sampai darjah enam. Hari pertama menyanyi lagu sekolah, terasa air mata ni bergenang jer. Cengeng betul aku.

Ni antara murid2x aku yang paling ceria. Ada ajer benda yang dia nak citer.



sebenarnya, aku tak pasti sama ada ni Ipol atau Apit. Aku selalu keliru.Suka kat gigi arnab dia

Ceh2x, bergaya yer Ipol dan Apit. Nakal2x manja yer korang ni.Dari marah, boleh cool down cikgu dibuatnya.

Ni Apit dengan Saiful Safaren. Sama2x kaki bising. Tapi baik hati orangnya.

No comments:

Post a Comment