Friday, August 21, 2009

Andainya

Malam ni, terawih akan bermula.Bermakna, bermulalah episod bulan Ramadan. Bulan yang amat dinanti-nantikan oleh semua umat Islam.
Tak tahulah, tapi sejak kembali dari Mekah, aku sentiasa memasang niat untuk pergi ke mekah semula.Aku berharap sangat-sangat dapat menunaikan umrah pada bulan puasa dan menyambut aidilfitri di sana. Itu adalah impian aku sejak dua menjak ni.Cuma, yang pasti, walaupun mekah beribu - ribu kilometer jauh dari aku, aku masih lagi boleh melihatnya. aku dapat pergi ke mekah setiap hari.Tengoh blog En Azlie.Aktiviti yang tidak pernah aku tinggal setiap hari.

mak, malam ni kita gi sama2x terawih yer. anya dah tak sabar nie..cuma, sedih bila mengenangkan arwah abah yang hampir 5 tahun meninggalkan aku dan emah selama-selamanya. Pergi yang takkan kembali.Mudah-mudahan roh arwah abah dicucuri rahmat Allah S.W.t

No comments:

Post a Comment